6 noiembrie 2010

A aparut Football Manager 2011

A aparut ieri si in Romania asa cum a aparut in toata Europa. Cel mai complex, cel mai detaliat, cel mai realist si cel mai bun joc de football management si probabil cel mai bun joc care abordeaza domeniul fotbal din lume. Football Manager este produs de catre Sports Interactive si are ani buni de cand se tot imbunatateste.

Am jucat prima data acest joc acum 6 ani si eram foarte entuziasmat, era primul joc de football management care m-a prins si pentru faptul ca exista Divizia A. Am jucat zeci, poate sute de sezoane cu echipele romanesti din A, apoi peste cativa ani si din Divizia B, apoi dupa cativa ani, Liga 1, Liga 2. Am promovat, am retrogradat, am creat tactici interesante, am transferat jucatori. Am creat echipe puternice, am castigat campionate si cupe, am ajuns unul din cei mai buni manageri din lume. Ma certam cu Hizo sau Andone, ceream conducerii clubului sa mareasca stadionul, sa caute cluburi satelit, sa imbunatateasca academia de juniori. Deveneam idolul jucatorilor si le explicam cum vreau eu sa joace. Le maream contractele, ii laudam, ii vindeam pe sume mari la echipe puternice.

Football Manager are si anul acesta Liga 1 si Liga 2 cu transferurile la zi. Are si un editor de unde iti poti activa toate ligile pana la liga a 4 a. Football Manager e o alta lume. Acolo fotbalul se vede altfel, fara blaturi, fara scandaluri penibile, fara conducatori care spun verzi si uscate la televizor. Football Manager este paradisul iubitorului de fotbal.

Anul acesta Football Manager se lanseaza la Cluj in Mall-ul Polus la magazinul DOMO impreuna cu Sorin Cartu si cativa jucatori de la CFR Cluj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu