2 mai 2010

Mysport

Mi-am facut cont pe mysport. Am scris si pe blog. Dupa ce am scris cateva articole, blogul s-a blocat. Mi-a disparut butonul de administrare a blogului si tot ce pot face acum este sa recitesc postarile pe care le-am mai scris si sa citesc ce au scris ceilalti. Simpatica mica comunitate de blogg-ari de pe mysport, am observat ca exista respect si o atitudine ok fata de fotbalul romanesc. Mi-a placut, pacat de organizarea site-ului, sper ca o sa-l refaca pana la urma si o sa pot scrie in continuare. De exemplu, pe site-ul gazetei, cei care sunt practic cratorii mysport, scrie de un concurs cu premii catre bloggeri, tinta fiind o cronica a partidei Rapid-Dinamo. Dar din pacate, din motive tehnice nu pot participa la acest concurs...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu