21 ianuarie 2010

Sherlock Holmes - the movie

Sherlock Holmes, film regizat de Guy Ritchie este unul dintre cele mai interesante filme aparute la inceputul anului 2010. Mi-am propus sa-l vad inca inainte de sarbatorile de iarna si am reusit sa fac ce mi-am propus saptamana trecuta cu Orange film la cinema Patria de pe Magheru. A fost primul film pe care l-am vazut intr-un cinema pe stil vechi asa cum se uitau parintii nostrii in studentie, sper sa nu fie ultimul. Pelicula a fost magistral pusa in scena de unul dintre regizorii care avea pana acum alte tendinte cinematografice, foarte placute si amuzante (vezi filmele Snatch si Lock, stock and the two smoking barrels). Rolul principal jucat de Robert Downey Jr. a fost impresionant si de clasa. Despre Downey Jr. auzisem acum cativa ani ca de o mare speranta a cinematografiei, dar nu vazusem niciun film cu el pana acum. Castigarea globului de aur de duminica a fost ceea ce merita cu desavarsire actorul. Un alt rol esential il are si Jude Law, doctorul John Watson. Pe Jude Law l-am vazut in Cold Mountain si Road to perdition. In curand o sa scriu ceva si despre Invictus, film care nu a aparut inca in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu