28 ianuarie 2010

Ce ar zice intaiul tovaras



Nicolae Ceausescu ar fii implinit o venerabila varsta acum cateva zile. Cu aceasta ocazie am facut o lista cu 10 lucruri pe care ni le-ar spune astazi Ceausescu noua de la balconul sau.
  1. In primul rand dragi tovarasi, ma bucur ca ati ramas asa cum va stiam.
  2. Ma bucur ca Iliescu nu mai are accesul la putere si ca a imbatranit si el.
  3. Sa aveti grija si cu Basescu asta, ca nici el nu e mai democrat.
  4. Imi place mult de Becali asta, era prieten cu fiu-meu Valentin pe vremea mea, se chinuia sa prinda un loc bun pe stadion.
  5. Ma roade ca Lucescu Mircea asta a ajuns mare. Valentin il batea mereu la fotbal.
  6. Acum si Felix are mai multe televiziuni, un simplu informator. Pe vremea mea, de-abia aveam eu doua.
  7. Ii urez mult succes lui Putin in tot ceea ce face!
  8. Curios lucru e ca acum cand toata lumea e libera nu se inghesuie nimeni sa asculte Europa Libera.
  9. Ma bucur ca ati intrat in UE si in NATO si ma bucur ca gazul rusesc e din ce in ce mai scump.
  10. Parca si iernile sunt mai grele decat pe vremea mea! Si mi-e dor de cozile alea superbe de la magazine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu